Recenze elektrických kytar Yamaha

Recenze elektrických kytar Yamaha
Obsah
  1. Zvláštnosti
  2. Sestava
  3. Příslušenství a komponenty

Značka Yamaha je známá po celém světě, firma vyrábí širokou škálu hudebních nástrojů včetně kytar. Sortiment zahrnuje mnoho elektrických kytar, které mají své charakteristické vlastnosti a výhody. Tato kategorie nástrojů je rozdělena do více řad, se kterými se v článku seznámíme.

Zvláštnosti

Elektrické kytary Yamaha lze nazvat speciálním nástrojem, který je ve světě hudby vysoce ceněn kultovními umělci. Společnost existuje již 120 let a za tuto dobu stihla představit obrovské množství zařízení, které se v současnosti používá v různých zemích. Důvodem této obliby je oddanost společnosti hudbě, jejíž tvorba vyžaduje kvalitní, funkční a spolehlivé nástroje.

Výrobce používá ty nejkvalitnější materiály, aby zajistil čistý a hluboký zvuk bez ohledu na styl hudby. Elektrická kytara Yamaha si získala uznání nejen mezi začátečníky, ale i mezi opravdovými profesionály, kteří rozumí dobrému vybavení.

Tento nástroj kombinuje dokonalý vkus, elegantní design, vyvážený a bohatý zvuk, který vám vyrazí dech.

Sestava

Podívejme se na hlavní kytarové řady TM Yamaha, které si získaly popularitu.

Revstar

Produkty této řady mají unikátní snímače YGD, které vytvořili inženýři společnosti. Odborníci otestovali asi padesát prototypů s použitím několika typů pohonů a magnetů, aby získali dokonalou jednotku. Každý produkt v řadě má své vlastní designové komponenty. Kytary jsou vybaveny Dry Switch navrženým speciálně pro tuto kategorii nástrojů.... Charakteristickými rysy produktů jsou všestranné cívky, perfektní tón, čisté basy pro působivý zvuk... Všestranný tón poskytuje obvod, který se spouští na snímačích a humbuckerech, což ocení každý profesionální hudebník.

Kytary této řady mají originální hardware, který byl inspirován londýnskými motocyklisty 60. let. Inženýři Yamahy se rozhodli následovat jejich příklad, a proto každý model vypadá svým způsobem jinak. Nástroj má originální kryty snímačů, mosazný pickguard a RS502T má hliníkový můstek.

Co se týče designu pouzdra, vše je promyšleno do nejmenších detailů. Design je proveden tak, aby se hudebníkovi pohodlně drželo, proto je na zadní straně ozvučnice výřez, pro předloktí je vymyšlený zářez. Na takový nástroj můžete hrát věčně a získat skutečné potěšení. Sérii zastupuje RSP20CR 3, který má mahagonový krk a javorové tělo.

Elektronický model RS702B lze nazvat klasický, je vybaven speciálními snímači, má vibrato a je dokončen na základě série představené v 70. letech. Kytara má lesklý povrch, díky kterému vypadá elegantněji. Krk a tělo jsou vyrobeny z mahagonu s přídavkem javoru.

SG

Důvodem vzniku této série byla touha představit světu ideální verzi elektrické kytary – nutno říci, že se to firmě povedlo. Klasický design doznal změn, což se ale na výsledku pozitivně projevuje. Inženýři mysleli na vše od elektrických obvodů až po držáky pásů. Stojí za zmínku, že konstrukce moderních kytar je v mnoha ohledech podobná té, která byla vytvořena speciálně pro řadu SG. První byl model z roku 1974, od té doby nástroj prošel úpravami, vylepšenými s ohledem na požadavky hudebníků.

Kytara SG1820 je považována za standardní, v jejíchž vlastnostech se berou v úvahu přání japonských (Tokio), amerických a britských hudebníků.... Charakteristickým rysem je, že model ručně vyráběné v Japonsku, konstrukce je spolehlivá, kvalitní a o přesnosti zvuku se dají psát písničky.

Vintage design, duální snímače, hřejivá, těsná sóla – co dalšího sofistikovaný hudebník potřebuje?

Pacifica

Možná se jedná o všestrannou řadu kytar, které jsou vhodné pro hru v jakémkoli stylu. Modely získaly různá ocenění za vynikající zvuk. Nástroj je vybaven snímacím systémem, se kterým je hudebník schopen získat jakýkoli efekt. Sedla jsou potažena teflonem, takže riziko prasknutí výpletu je minimalizováno. Ocelový most zaručuje krásný sustain a silný útok.

ERG 121 má 22 pražců, kombinaci snímače, javorový krk a tělo z olše... 5polohový přepínač, ovládání hlasitosti a standardní funkce, které každý hudebník potřebuje. Zvuk produkovaný nástrojem je příjemný pro ucho, melodický a měkký. Odborníci na vědomí dobře znějící hrubá síla a boj. S kytarou ERG121 získat to, co chcete, bude vyžadovat určité dovednosti, ale výsledek nezklame. Co se týče kvality sestavení, je dobrá, krk má matný povrch, pražce jsou perfektně vyleštěné, takže neulpívají na prstech. Tento model navíc patří do rozpočtu, takže si ho může dovolit každý.

Je třeba poznamenat Pacifica 112J, jehož tvar je tak ergonomický, že nemůže než zaujmout. Nástroj má pravostranné zkosení a výřez. Na ozvučnou desku je použita olše, krk je z javoru, opatřený palisandrovým hmatníkem. Kytara má 22 pražců. Nutno podotknout vymoženost krku, ta je ve srovnání s kytarami své kategorie příjemná. Elektronika obsahuje pasivní humbucker, dva singly a pětipolohový přepínač, ovladače tónů a hlasitosti.

Tento model se vyrábí v Indonésii.Mezi hlavní přednosti patří kvalitní montáž, čistý zvuk a plynulý chod elektroniky. Pokud milujete hard rock, bude tento nástroj skutečným darem z nebes. Velkým plusem je sklo Strat, které je na singlech dobře vidět. Kytara má vysoký zvuk, spolehlivé díly, dobré ladění, které se drží jakéhokoli stylu.

Model 112V je lídrem ve své třídě, který zahrnuje vynikající kvalitu, krásný design a vynikající výkon. To je důvod, proč mnoho výkonných umělců volí tento druh kytary.

Pacifica 120H se stala verze této řady, která má dva snímače, humbucker. Kobylková jednotka je připevněna k tělu, takže vibrace jsou snadno zachyceny, takže dynamika zvuku je špičková.

RGX

Mnoho lidí si vybírá kytaru nejen pro technické, herní vlastnosti, ale také věnuje zvláštní pozornost designu. Tato série byla vytvořena pro agresivní styl hry, takže pokud je vám tento styl blízký, můžete modely bezpečně zvážit. Krk kytar je úzký, takže je vhodné jej používat při rychlé hře. Vývojáři použili keramické humbuckery, aby zprostředkovali silný tón.

Nástroje s 24 pražci mají tremolo a dvojitou svorku. Pro rozšíření dosahu a zvýšení výkonu se používají keramické magnety... Systém tremolo využívá systém dvojitého zamykání, takže se při aktivním hraní nastavení neztratí, což je plus. Modely této řady jsou často vybírány technickými umělci.

Kytara RGX121Z agresivní, světlý, ale lakonický design. Tento nástroj má tři snímače – humbuckery a jeden. První vám umožňuje udělat zvuk brutálnějším, takže si tento efekt užijí interpreti těžké hudby. Co se singlu týče, hodí se spíše k rocku a blues. Tento model patří do střední cenové kategorie, je snadno ovladatelný, takže pokud budete shánět pomůcku na trénink, můžete ji s klidem zvážit.

Dvojitá svorka a tremolo má kytaru RGX220DZ... Má skvělý zvuk a můžete si vybrat ze 4 barev. Korpus je vyroben z olše, cena je přijatelná.

Duté tělo

Tato série je téměř 60 let stará, ale stále zůstává na vrcholu své popularity. Elektrické kytary řady mají částečně duté tělo, pod kobylkou je instalován blok, který zabraňuje zpětné vazbě. Společnost prokázala, že je možné úspěšně začlenit inovativní elektronické technologie k vytvoření téměř dokonalých hudebních nástrojů, které dokážou uspokojit i ta nejodvážnější přání.

Klasický design modelu SA2200 nevylučuje kvalitní zvuk, který je zajištěn použitím prvotřídních materiálů a moderních technologií.

Vzhled kytary přitahuje neméně ohromující vlastnosti.

Pokud jste fanouškem archtop krytů, nástroj AES 1500 je výrazným představitelem americké elektrické kytary s dutým tělem a elektronickými obvody, která byla vyvinuta speciálně pro něj.

Nástroj je vybaven tremolo Bigsby B-6, který je docela oblíbený u rock'n'rollových nebo klasických country hudebníků. Karoserie je vyrobena z javoru, jsou zde snímače, výroba modelu probíhá v Japonsku.

Příslušenství a komponenty

Každá kytara má komponenty, které je třeba časem vyměnit. Mluvíme o strunách, které se aktivním používáním vymažou a již nedokážou produkovat požadovaný zvuk. Proto je nutná výměna. Nutno podotknout, že firma vyrábí nejen hudební nástroje, ale i různé vybavení včetně komponentů a příslušenství. Pokud jde o posledně jmenované, mezi ně patří pouzdra a pouzdra na kytary, které by měl mít každý majitel strun.

Díky tomuto produktu je nástroj zachován neporušený, lze jej přepravovat a není vystaven povětrnostním vlivům a dalším faktorům.... A také nezbytným doplňkem je popruh, který usnadňuje hru na kytaru, nástroj má místo pro upevnění.

V sortimentu světoznámé značky naleznete bohatý výběr originálního vybavení pro váš nástroj.